طراحی ساختمان مسکونی ؛ معماری در خدمت زندگی

معنای طراحی ساختمان مسکونی را کسانی درک می‌کنند که در خانه‌ای که نسیم هنر معماری به آن وزیده باشد زندگی کنند. استودیو معماری رادمان با طراحی‌های منحصر به فرد به شما نشان می‌دهد زندگی در بنایی که معماران خبره آن را طراحی کرده باشند بسیار متفاوت از زندگی در ساختمانی است که بدون توجه به ظرافت‌ها و زیبایی‌های هنر معماری احداث شود.

انسان موجودی چند بعدی است که ضمن برقراری ارتباطات گوناگون با موجودات زنده و اشیاء محیط پیرامون خود، پیوندی ویژه نیز با خانه و فضای شخصی زندگی خود برقرار می‌کند.

نوع ارتباط انسان‌ها با خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، گاه چنان استثنایی و شگفت‌انگیز است که برای بسیاری از افراد، آرامش، امنیت و هر آنچه به آن عنوان اتفاقات خوب و الهام‌بخش فردی، خانوادگی و حرفه‌ای می‌شناسند تنها در محدوده خانه پایه‌گذاری و امکان‌پذیر می‌شود.

از این رو، طراحی ساختمان مسکونی را صرفا نمی‌توان ترسیم چارچوب‌های تعریف شده برای رفع نیازهای ضروری زندگی انسان برشمرد. شاید اگر طراحی خانه را در لایه‌های عمیق خود، تعریف و بازتعریف نوع ارتباط انسان با شخصی‌ترین فضاهای زندگی خود و به عبارتی طراحی سبک زندگی وی نیز به شمار آوریم، سخن به گزافه نگفته باشیم.

از بعد اقتصادی، سازندگان به نام و حرفه‌ای، بازگشت سرمایه به همراه سود مطلوب در کمترین زمان ممکن را در گرو طراحی هوشمندانه، هنرمندانه و بازار پسند ساختمان‌هایی که احداث می‌کنند، می‌دانند و این کار تنها از معماران مجرب و حرفه‌ای ساخته است.

در ادامه این مطلب با ویژگی‌ها و نکات کلیدی طراحی ساختمان مسکونی که توسط کارشناسان استودیو معماری رادمان گردآوری و به رشته تحریر درآمده است، آشنا می شوید.

 

  1. کاهش هزینه های ساخت و ساز با طراحی ساختمان مسکونی به صورت حرفه‌ای
  2. نقش طراحی باکیفیت ساختمان مسکونی در سود سازندگان
  3. طراحی پلان مسکونی ( فازهای طراحی ساختمان مسکونی ، پلان سازه، پلان نما و مقطع، پلان پارکینگ، پلان طبقات، پلان بام، پلان ستون ها، پلان تاسیسات)
  4. جانمایی عرصه های مهم در طراحی ساختمان مسکونی (عرصه های خصوصی، عرصه های عمومی، عرصه های خدماتی)
  5. طراحی داخلی

 

 

رادمان


استدیو معماری رادمان با کادری مجرب و متخصص آمادگی خود را در راستای طراحی و اجرای انواع پروژه های معماری شما عزیزان اعلام می دارد.
بی شک پاسخ اعتماد شما به مجموعه ما طرحی خلاقانه و در راستای خواسته های شما عزیزان خواهد بود و
خدمت به شما باعث افتخار مجموعه ما خواهد بود.

آخرین نوشته ها

تماس با ما

کرج، خیابان درختی، ساختمان دریای نور، طبقه چهار، واحد ۱۳ تلفن:09129512652 فکس:09367413547 ایمیل:info[at]radmanstudio.com
© کپی رایت 2023 - تمامی حقوق برای استودیو معماری رادمان محفوظ می‌باشد.